The Last Sanctum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
The Last Sanctum

Horde Guild of Shattered hand
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Snoif - Holy Priest

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Snoif
Gäst




Snoif - Holy Priest Empty
InläggRubrik: Snoif - Holy Priest   Snoif - Holy Priest Icon_minitimesön jun 15, 2008 1:22 am

Namn: Adam Kerfstedt
Ålder: 17 år
Stad: Sundsvall

Karaktärs namn: Snoif
Klass: Priest
Played Time: 123 days, 8 hours
Länk till armory:
Specc och anledning : Holy för att det är roligast att hela Very Happy och kanske för att jag har bästa healign gear =)
Villig att respecca? : Behövs det en shadow priest så Wink
Professions: Tailoring 375/375 Mining 167/375
Berätta något om dig själv och gör det intressant: Jag är alltid sugen på att raida från karazhan till zul'aman, eller vad nu ni vill Very Happy
Tillgång till vent och mic?: Ja, det har ja Very Happy

Hur ofta och vilka dagar kan du spela?: Kan nog börja spela riktigt seriöst typ i juli, för just nu är det kanske tajt med träningar med fotbollen... Men jag ska göra mitt bästa Very Happy
Tidigare guilder? (Anledning varför du lämnade): Devasation, för dom inte riktigt orkade den här sommaren :S
Vad har du för raid experience, Pre tbc & Tbc: Varit i zg för tbc och har varit upp till mount hyjal/bt som mest, gillar dock inte att dra tacs infor bossar( glömmer oftast nåt eller typ blir stressad xD)

Har du stadigt internet och en bra dator?: Jaa, det har jag Very Happy ofc


Känner du någon i guilden?: Inte atm Razz
Något annat vi bör veta? Att när skolan börjar igen, flyttar jag till en lägenhet och kan raida så mycket som jag bara orkar =)
Till överst på sidan Gå ner
Snoif
Gäst




Snoif - Holy Priest Empty
InläggRubrik: armory länk   Snoif - Holy Priest Icon_minitimesön jun 15, 2008 1:24 am

Armory länken kmr här (var lite stressad som vanligt)
Till överst på sidan Gå ner
Snoif
Gäst




Snoif - Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Snoif - Holy Priest   Snoif - Holy Priest Icon_minitimesön jun 15, 2008 1:25 am

Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Snoif - Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Snoif - Holy Priest   Snoif - Holy Priest Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Snoif - Holy Priest
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ehto, holy priest
» Colder, Holy paladin
» Shadow Priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The Last Sanctum :: Öppet forum :: Ansökan-
Hoppa till: