The Last Sanctum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
The Last Sanctum

Horde Guild of Shattered hand
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Shadow Priest

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Zmoke
Gäst




Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Shadow Priest   Shadow Priest Icon_minitimetor maj 29, 2008 3:57 pm

Namn: Tobias Sibelius

Ålder: 16 år

Stad: Falkenberg

Karaktärs namn: Zmoke

Klass: Priest

Played Time: 25 dagar

Länk till armory:

Specc och anledning : 14/0/47. Vanliga siffrorna när man speccar shadow. Spelar Shadow för att jag har en annan char som är healer och vill testa något nytt. Och nu har jag fassnat som shadow och trivs väldigt bra.

Villig att respecca? : Ja, men stannar helst shadow Smile

Professions: Tailoring och Enchantning

Alts (Level/Class/Professions): Satsar fullhjärtat på min Prälle Smile

Berätta något om dig själv och gör det intressant: Ja, en normal kille som lirar fotboll och wow... Kommer alltid förbered till raids med elixir/flask/oil/buffmat/reagents och har tagit del av taktiker genom att läsa om dem och kolla på filmer innan vi går på dem. Lyssnar även på folk som berättar nya saker och är inte rädd för att prata.

Tillgång till vent och mic?: Sjävlklart

Hur ofta och vilka dagar kan du spela?: Jag kan spela alla dagar förutom måndagar i princip. På måndagarna ligger de flesta matcherna. Men det är ju inte varje vecka heller, så ibland funkar även måndagar. Onsdagar och Torsdagar kommer jag hem cirka 18.50. Raiden börjar 19.00. Så om jag har förberätt buffmat/pots etc innan och tagit mig till instancen så ska det funka med. Har inga problem att äta vid datorn.

Tidigare guilder? (Anledning varför du lämnade): Jag lirade i A Deo Victoria. Guilden Splittrades pga att folk för inaktiva. Annars var det en väldigt trevlig guild.

Vad har du för raid experience, Pre tbc & Tbc. Pre tbc spelade jag inte WoW. Så har ingen exp därifrån. I Tbc har jag kört allt fram till Ssc/Tk. I Ssc/Tk har jag kört allt men har inte downat varken Vashj eller Kael'thas.

Har du stadigt internet och en bra dator?: Mitt internet är stadigt och min dator är mycket bra.


Känner du någon i guilden?: Jag känner ingen atm. Men hoppas som sagt kunna lära känna er alla, och tror att vi ska komma mycket bra överens.

Något annat vi bör veta? Nä, det var det viktigaste antar jag. Hoppas vi sess in game
Till överst på sidan Gå ner
seecad

seecad


Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-05-02

Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow Priest   Shadow Priest Icon_minitimetor maj 29, 2008 4:57 pm

Fin application, raidar dock 18:00-23:00, inte 19.
Till överst på sidan Gå ner
 
Shadow Priest
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ehto, holy priest
» Snoif - Holy Priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The Last Sanctum :: Öppet forum :: Ansökan-
Hoppa till: