The Last Sanctum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
The Last Sanctum

Horde Guild of Shattered hand
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Ehto, holy priest

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ehto
Gäst




Ehto, holy priest Empty
InläggRubrik: Ehto, holy priest   Ehto, holy priest Icon_minitimemån jun 09, 2008 4:02 pm

Namn: André Westermark
Ålder: 17år
Stad: Boden

Karaktärs namn: Ehto
Klass: Priest
Played Time: 15 d 1 h 17 m
Länk till armory:
Specc och anledning : Holy eftersom att jag har haft så många dpschars innan och känner att jag kan heala bättre än jag kan dpsa.
Villig att respecca? : Jo, visst.
Professions: Tailoring 375
Alts (Level/Class/Professions): 70 rogue/70 warrior (dock på en annan server)
Berätta något om dig själv och gör det intressant: Trevlig killen som gör sitt bästa hela tiden, samt har humor.
Tillgång till vent och mic?: Ja, båda.

Hur ofta och vilka dagar kan du spela?: Alla dagar, förutom om jag kanske hittar på något på helgkvällarna.
Tidigare guilder? (Anledning varför du lämnade): Benknäckargänget, kände att dom hade en för slö progressering, annars var det inget.
Vad har du för raid experience, Pre tbc & Tbc : Jag har kört, ZG, MC och AQ20 i pre-tbc och Kz, Gruul, mag och 2/6 i za.

Har du stadigt internet och en bra dator?: Jag har en väldigt stabil dator, brukar verkligen aldrig lagga ur.


Känner du någon i guilden?: Nej, inte än men hoppas på att man ska få börja känna dem Smile
Något annat vi bör veta? : Pre-tbc progresseringen där uppe är för min warrior. Annars är tbc progresseringen för priesten, Har dock tagit 2/4 i tk och 2/6 i ssc med min rogue.
Till överst på sidan Gå ner
seecad

seecad


Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-05-02

Ehto, holy priest Empty
InläggRubrik: Sv: Ehto, holy priest   Ehto, holy priest Icon_minitimemån jun 09, 2008 5:56 pm

Tjenare Ehto, kollade upp armory och ditt gear ser rätt okej ut för vårat raidande, och vi behöver faktiskt 1-2 holy präster.
Och raid tiderna värkar funka för dig också.

Vänta på ett svar av piffer(priest cl), kan iallafall säga att det ser ljust ut för dig.

gl med applyn.
Till överst på sidan Gå ner
 
Ehto, holy priest
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Snoif - Holy Priest
» Colder, Holy paladin
» Shadow Priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The Last Sanctum :: Öppet forum :: Ansökan-
Hoppa till: