The Last Sanctum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
The Last Sanctum

Horde Guild of Shattered hand
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Colder, Holy paladin

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Colder
Gäst




Colder, Holy paladin Empty
InläggRubrik: Colder, Holy paladin   Colder, Holy paladin Icon_minitimelör maj 31, 2008 4:38 pm

Namn: Colder ingame, Christian IRL
Ålder: 16 år
Stad: Sala

Karaktärs namn: Colder som jag skrev där uppe.
Klass: Paladin
Played Time: 57 days
Länk till armory:
Specc och anledning : Holy speccad för jag anser att det är skojigast.
Villig att respecca? : Nja, kanske till prot eller en bättre healing specc men inte till ret.
Professions: Bara skit, inget värt att nämna
Alts (Level/Class/Professions): Ingen värt att nämna
Berätta något om dig själv och gör det intressant: Jag är en chill kille som just nu cruisar igenom eftersom betygen är satta. Beroende på humör så pratar jag ganska mycket i vent efter att jag "blivit varm i kläderna".
Jag kan gå så långt att säga att jag lätt lägger en Hammer of Justice på Athene!
Tillgång till vent och mic?: Check!

Hur ofta och vilka dagar kan du spela?: Varje dag i princip, ibland vill jag väl bada eller bara umgås med polarna och då spelar jag ju inte. Och nu när sommarlovet börjar så är det nog mycket sena kvällar som gäller Very Happy

Tidigare guilder? (Anledning varför du lämnade): Är med i Insomniax nu, en grym guild med grymma spelare. Men dom är för "icke-hardcore" för mig. Jag är en nörd, och när dom ställer in en TK raid, den första för guilden tror jag, för att det är fint väder så blir jag lite ledsen. Jag vill gå högre och högre i progress och vill också få gear. Och jag vill göra det relativt snabbt

Vad har du för raid experience, Pre tbc & Tbc: Pre tbc har jag gjort lite MC och ZG precis innan tbc kom ut då jag rerollade paladin.
TBC har jag clearat allt innan SSC/TK, har tagit VR och Lurker dock, för dom är ez.

Har du stadigt internet och en bra dator?: Sitter på upp till 24mb/s (ligger runt 16 stadigt)
Har även en 2.5GHz Intel Pentium 4, 1gb ram men taskigt grafikkort men jag klarar mig i raids.


Känner du någon i guilden?: Nein, No, Nej,
Något annat vi bör veta? inte vad jag kan komma på Very Happy
Eller, jag kan ytterst lite spanska och har bra engelska
Till överst på sidan Gå ner
Failztr




Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 08-05-18

Colder, Holy paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Colder, Holy paladin   Colder, Holy paladin Icon_minitimesön jun 01, 2008 7:05 pm

Tjena Colder!

Jag har läst din apply och kommer höra av mig in game!

/Failztr Paladin CL.
Till överst på sidan Gå ner
 
Colder, Holy paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ehto, holy priest
» Snoif - Holy Priest
» Holybelf - Prot Paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The Last Sanctum :: Öppet forum :: Ansökan-
Hoppa till: