The Last Sanctum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
The Last Sanctum

Horde Guild of Shattered hand
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Holybelf - Prot Paladin

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Holybelf
Gäst




Holybelf - Prot Paladin Empty
InläggRubrik: Holybelf - Prot Paladin   Holybelf - Prot Paladin Icon_minitimefre jun 06, 2008 10:41 pm

Namn: Gustav
Ålder: 18
Stad: Örnsköldsvik

Karaktärs namn: Holybelf
Klass: Paladin
Played Time: 16 d 19 h 20 m
Länk till armory:
Specc och anledning : Prot, för att att tanka är bland det roligaste som finns
Villig att respecca? : Kör helst prot men har inga problem med att respecca
Professions: Mining / Jewelcrafting
Alts (Level/Class/Professions): Hagaflickan lvl64, Warlock, Tailoring/Enchanting.
Berätta något om dig själv och gör det intressant: Trevlig snubbe med sinne för humor, spelar wow eller är med kompisar på fritiden.
Tillgång till vent och mic?: Jupp

Hur ofta och vilka dagar kan du spela?: Alla dagar, kan hända att jag är ute och hittar på något fredag/lördag.
Tidigare guilder? (Anledning varför du lämnade): Recreation, guild merge. Var på semester o tog en break från wow när jag kom tillbaka.
Vad har du för raid experience, Pre tbc & Tbc: Ingen pre-tbc. Har raidat full Kara, Mag, ZA, Gruul, Void reaver i TK o Lurker i SSC.
Har du stadigt internet och en bra dator?: Har en bra dator och ett stabilt internet som aldrig svikit mig.

Känner du någon i guilden?: Inte vad jag vet.
Något annat vi bör veta? Tror inte det.
Till överst på sidan Gå ner
seecad

seecad


Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-05-02

Holybelf - Prot Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Holybelf - Prot Paladin   Holybelf - Prot Paladin Icon_minitimelör jun 07, 2008 9:33 am

Är rätt säker på att vi inte behöver en prot pala, har en retri med bra gear som speccar om, ifall det behövs.
Men bara att vänta på ett svar av failztr eller quistiz.
Till överst på sidan Gå ner
Failztr




Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 08-05-18

Holybelf - Prot Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Holybelf - Prot Paladin   Holybelf - Prot Paladin Icon_minitimemån jun 09, 2008 8:38 am

Ser fint ut, dock har Seecad redan sagt vad som gäller ^^ Kan du specca om till holy och raida som holy, samt har bra healing gear, så får du joina! (Börjar bli less på slacker paladiner, så mer holy palas till folket!)

Sorry för ett sånt sent svar.

Ses in game

/Failztr Paladin CL.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Holybelf - Prot Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Holybelf - Prot Paladin   Holybelf - Prot Paladin Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Holybelf - Prot Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Colder, Holy paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The Last Sanctum :: Öppet forum :: Ansökan-
Hoppa till: