The Last Sanctum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
The Last Sanctum

Horde Guild of Shattered hand
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Vícky - Enchanchment Shaman

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Vícky
Gäst




Vícky - Enchanchment Shaman Empty
InläggRubrik: Vícky - Enchanchment Shaman   Vícky - Enchanchment Shaman Icon_minitimelör jun 07, 2008 11:09 pm

Namn: Navid
Ålder: 18
Stad: Borås

Karaktärs namn: Vícky (Orc Female)
Klass: Shaman
Played Time: 16days totalt, 8 days på level 70
Länk till armory:
Specc och anledning : 2 / 45 / 14 / Ger så mycket burst som möjligt med denna specc faktiskt, hjälper ju även melee inom raid ofc. Windfury FTW
Villig att respecca? : Ja! om jag har gearen för det och om jag tycker det är roligt.
Professions: Herbalism / Elixir Master 375
Alts (Level/Class/Professions): 1:a Alt : Gnome Female Mage Level 70 (Xony - Stormscale EU) Professions - Enchanting / Spellfire Tailor 375. Har clerat hela Black Temple och Mount Hyjal med denna karaktär.
2:a Alt : Gnome Male Rogue Level 70 (Minimuschen - Stormscale EU) Professions - Mace Blacksmither / Gnomish Engineering 375.


Berätta något om dig själv och gör det intressant: Jag är en soft kille på 18år som är mycket med vänner, spelar fotboll och främst spenderar mycket framför dator och spelar WoW. Jag slutatade nyligen mitt andra år på Johnbauer gymnasiet i Borås där jag läser IT. Jag tycker främst om PvE inom detta spel för att dra ner så många encounters så möjligt och vill gärna se mig en dag dra ner Kil'Jaeden inne i Sunwell Pleatue.

Tillgång till vent och mic?: Självklart, jag insåg det förän några veckor tillbaka att eran guild är på samma ventrilo som jag är varje dag och pratar med mina vänner som även är spelare på shattered hand eu.

Hur ofta och vilka dagar kan du spela?: Kommer kunna ställa upp på alla raids kan man säga nästan, men nu när sommaren är här så kan ju schemat ändrar självklart men kommer hålla mig aktiv så mycket som möjligt under raids.
Tidigare guilder? (Anledning varför du lämnade): När jag blev level 70 så var min förta guild Lucky Seven som har samma progress inom PvE som "The Last Sanctum" jag blev antagen som elemental, jag ville vara melee men joinade som elemental eftersom irl polare var med i guilden. Efter ca 1månad så bestämde jag mig att gå melee inom pve raidande, fast lucky seven var nöjda med sin melee shaman som dem hade så det ledde till att jag leavade guilden. Efter ca 2 - 3 dagar så blev jag invitad till "Hitta Emo" som har även har helt okej progress inom pve. Men det jag inte såg var att denna guild är väldigt inaktiv, knappast några spelare online. 1 - 2 raids per vecka, och det gillar inte jag eftersom jag förväntar mig mer inom en PvE guild som vill komma någon vart, om detta är sommarn som har påverkat vet ej men vill fortfarande inte vara med en som knappast raidar etc.
Vad har du för raid experience, Pre tbc & Tbc

Innan Burning Crusade så kom jag bara till Vael inne i Blackwing Lair, fast inne i TBC så vände sig turen då jag har clearat nästan hela pve kontinenten inom TBC förutom Sunwell Pleateu. Detta var med mina mage som jag tidigare nämnde. Jag har även varit med guilden Security på servern Frostmane EU, där jag gick efter namnet Zpiff.

Har du stadigt internet och en bra dator?: Har sprillans ny dator och har 100Mbit Fiber (BBB) så har inget och oroa mig för.


Känner du någon i guilden?: Känner ingen faktiskt, fast ser framemot att göra det.

Något annat vi bör veta? Bara det viktiga att jag alltid är förberedd för raids med elixirs, vapen buff, well fed, flasks etc.

Tack för eran tid, hoppas ni har tyckt om det ni har sett^^

MvH Vícky
Till överst på sidan Gå ner
Vícky
Gäst




Vícky - Enchanchment Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Vícky - Enchanchment Shaman   Vícky - Enchanchment Shaman Icon_minitimelör jun 07, 2008 11:15 pm

Ursäkta men armory verkade inget komma med på ansökan så jag lägger till den här


Btw har x2 badges kvar från badge of justive ringen (x60 badges)
Till överst på sidan Gå ner
seecad

seecad


Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-05-02

Vícky - Enchanchment Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Vícky - Enchanchment Shaman   Vícky - Enchanchment Shaman Icon_minitimemån jun 09, 2008 6:56 pm

Behöver ingen enhancement shaman atm, har en aktiv och det räcker gott och väl.
Hör av mig ifall något dyker upp och du fortfarande är intresserad.
Lycka till med guild sökandet.



Behöver dock en resto shaman, bara att skriva här i din apply om du är intresserad.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vícky - Enchanchment Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Vícky - Enchanchment Shaman   Vícky - Enchanchment Shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vícky - Enchanchment Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Enhancement Shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The Last Sanctum :: Öppet forum :: Ansökan-
Hoppa till: