The Last Sanctum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
The Last Sanctum

Horde Guild of Shattered hand
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Enhancement Shaman

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Pöfz
Gäst




Enhancement Shaman Empty
InläggRubrik: Enhancement Shaman   Enhancement Shaman Icon_minitimesön jun 08, 2008 3:40 pm

Namn: Martin

Ålder: 17

Stad: Göteborg

Karaktärs namn: Pöfz

Klass: Shaman

Played Time: 43 days total, 21 days på 70

Länk till armory:

Specc och anledning: Enhancement (0/41/14). Valt enhancement för jag gillar melee och jag tycker det är roligast i PvE Smile

Villig att respecca?: Ja, men mitt gear är riktigt dåligt som Restoration och Elemental.

Professions: 367 Engineering & 102 Mining, båda bör vara 375 snarast.

Alts (Level/Class/Professions): Allt jag har är en level 10 Hunter. Slainsoul heter han.

Berätta något om dig själv och gör det intressant: Jo, som sagt så heter jag Martin. Jag går fortfaranade i skolan och är inriktad på teknik och IT. Jag bor hemma hos min familj som består av föräldrar, en brorsa och en hund. På fritiden spelar jag WoW, umgås med kompisar.. Har inte så mycket mer att säga Wink

Tillgång till vent och mic?: Ventrilo har jag tillgång till, ja. Jag har ett headset, men micen är trasig och går inte att prata i. Men annars är jag bra på att lyssna.

Hur ofta och vilka dagar kan du spela?: Jag spelar ganska ofta, kan spela alla dagar.

Tidigare guilder? (Anledning varför du lämnade): A Deo Victoria, disband. Är med i Fallen Champions atm.

Vad har du för raid experience, Pre tbc & Tbc 6/6 SSC, 3/4 TK, allt under där också. Pre-TBC så har jag raidat med min Dwarf Warrior som tank, raidade MC, Onyxia, AQ20, ZG med mer.

Har du stadigt internet och en bra dator?: Yes, I have Very Happy

Känner du någon i guilden?: Nope, inte vad jag känner till.

Något annat vi bör veta? Jag är en glad och positiv kille, tålamodet är det inget fel på Smile
Till överst på sidan Gå ner
Pöfz
Gäst




Enhancement Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement Shaman   Enhancement Shaman Icon_minitimesön jun 08, 2008 3:42 pm

Fel på forumet, kan inte länka armory Surprised
Till överst på sidan Gå ner
seecad

seecad


Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-05-02

Enhancement Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement Shaman   Enhancement Shaman Icon_minitimemån jun 09, 2008 6:56 pm

Behöver ingen enhancement shaman atm, har en aktiv och det räcker gott och väl.
Hör av mig ifall något dyker upp och du fortfarande är intresserad.
Lycka till med guild sökandet.



Behöver dock en resto shaman, bara att skriva här i din apply om du är intresserad.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Enhancement Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement Shaman   Enhancement Shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Enhancement Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The Last Sanctum :: Öppet forum :: Ansökan-
Hoppa till: