The Last Sanctum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
The Last Sanctum

Horde Guild of Shattered hand
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 lönnmödaren rogue

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
lönnmöda
Gäst




lönnmödaren rogue Empty
InläggRubrik: lönnmödaren rogue   lönnmödaren rogue Icon_minitimesön jun 01, 2008 9:50 pm

Namn: johan

Ålder: 19

Stad: ljungby

Karaktärs namn: lönnmödaren

Klass: 70 rogue

Played Time: 14 days

Länk till armory:

Specc och anledning : 20/0/41 för den bra och kan spela den bra.

Villig att respecca? : ja det kan jag om ni vill Smile

Professions: 375 herc 375 first aid,

Alts (Level/Class/Professions): 70 mage fire enh 310 och tail 350.

Berätta något om dig själv och gör det intressant: jag spelar mycket wow 5-11 timmar varje dag och är med kompisar.

Tillgång till vent och mic?: jag har vent och mic så jag kan prata Smile

Hur ofta och vilka dagar kan du spela?: jag kan spela varje dag och vill vara med på nästan alla raids

Tidigare guilder? (Anledning varför du lämnade): jag spelade på jeaderna men spelade på shatter hand innan och då var jag med i lucky seven men sen hängde jag med mina kompisar till jeaderna så leavade den Razz

Vad har du för raid experience, Pre tbc & Tbc clear kara ,gruul ,mage ,za,ssc,tk, lite i bt

Har du stadigt internet och en bra dator?: jag har stadig dator har aldrig hänt något så den är bra Smile

Känner du någon i guilden?: nej tror inte det Smile

Något annat vi bör veta? att jag är väldigt aktiv , vill vara med på alla raid jag kan och jag är skilled Smile hehe
Till överst på sidan Gå ner
Desquite

Desquite


Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 08-05-29

lönnmödaren rogue Empty
InläggRubrik: Sv: lönnmödaren rogue   lönnmödaren rogue Icon_minitimemån jun 02, 2008 6:24 pm

Rogues är vad vi behöver minst just nu, Vi har då så vi klarar oss. Men lasse får väll ta ett beslut. Lycka till
Till överst på sidan Gå ner
Lásse




Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 08-05-06

lönnmödaren rogue Empty
InläggRubrik: Sv: lönnmödaren rogue   lönnmödaren rogue Icon_minitimemån jun 02, 2008 6:27 pm

Yes tyvärr är det läget just nu Crying or Very sad
Till överst på sidan Gå ner
lönnmörd
Gäst




lönnmödaren rogue Empty
InläggRubrik: Sv: lönnmödaren rogue   lönnmödaren rogue Icon_minitimemån jun 02, 2008 6:38 pm

ok men kan ni säga till om ni behöver mig ? Razz
Till överst på sidan Gå ner
Desquite

Desquite


Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 08-05-29

lönnmödaren rogue Empty
InläggRubrik: Sv: lönnmödaren rogue   lönnmödaren rogue Icon_minitimemån jun 02, 2008 6:52 pm

Kan du vara snäll och skriva vad din gubbe heter ingame. hittar ingen rogue med namnet "Lönnmördaren" eller "Lönnmödaren"
Till överst på sidan Gå ner
Lönnmödá
Gäst




lönnmödaren rogue Empty
InläggRubrik: Lönnmödáren   lönnmödaren rogue Icon_minitimetis jun 03, 2008 5:29 pm

jag heter Lönnmödáren
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





lönnmödaren rogue Empty
InläggRubrik: Sv: lönnmödaren rogue   lönnmödaren rogue Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
lönnmödaren rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The Last Sanctum :: Öppet forum :: Ansökan-
Hoppa till: