The Last Sanctum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
The Last Sanctum

Horde Guild of Shattered hand
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Warrior - Fury

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Salla
Gäst




Warrior - Fury Empty
InläggRubrik: Warrior - Fury   Warrior - Fury Icon_minitimelör maj 31, 2008 1:14 pm

Hejsan!

Namn: Eliott
Ålder: 18
Stad: Slite, Gotland.

Karaktärs namn: Salla

Klass: Warrior

Played Time: 71 dagar i runda slängar! Smile

Länk till armory:

Tror att det är mitt prot gear som är på! Men jag hoppas det hinner uppdatera! =) Och om ni undrar om mina vapen så håller jag på att fixa mongoose (svårt då jag inte hade några mats kvar på banken av nån anledning när jag loggade in!!)

Specc och anledning : 17/44. Jag har valt denna specc för att den ger mig mycket hit, haste och jag har märkt att den ger mig exeptionellt mycket rage. Den är ju adaptad och typ.. Den vanligaste PvE fury speccen. Valde dock att sätta ett point i PH för att det bara är ETT point för en så bra ability (räddar mig när jag ska döda saker själv!) vilket spar pengar och tid när jag farmar! ^^

Villig att respecca? : Javisst, men jag har inte bättre gear för prot precis! >Wink

Professions: Mining/Engineering (375/369)

Alts (Level/Class/Professions): Nä! Orkar inte levla mer! Very Happy

Berätta något om dig själv och gör det intressant: Jag kommer från Gotland, slutar skolan den 10e! (JAAA STUDENTEN! Very Happy) Jag gillar att spela wow.. Duh! Wink Gillar även att gå ut och ha kul med kompisar! Jag vet inte riktigt vad ni vill veta om mig, jag är så extremt dålig på att berätta om mig själv! scratch Men om ni vill veta något så måste ni fråga, jag svarar mer än gärna på dom flesta frågorna ni kan tänkas ha!

Tillgång till vent och mic?: Jag har ventrilo.. Men jag lyckades tyvärr doppa min mic i ett glas oboy häromkvällen! Men det var kanske lika bra! Jag kan aldrig hålla tyst på vent iallafall! ;D

Hur ofta och vilka dagar kan du spela?: Jag är online för det mesta, börjar ju jobba snart men jag ska nog inte ha några som helst problem att spela iallafall 4-5 dagar i veckan tror jag!

Tidigare guilder? (Anledning varför du lämnade): Profanity, Disband.

Vad har du för raid experience, Pre tbc & Tbc: Upp till patchwerk, Minus: C'thun och Ouro. I tbc har jag spelat allt upp till Archimonde.

Har du stadigt internet och en bra dator?: Va? Lagg? DC? Sånt gör man bara om man vill! Very Happy


Känner du någon i guilden?: Det kanske jag gör! Inte säker, men jag hoppas det! Very Happy

Något annat vi bör veta? Gud.. Uhm, jag vet att mitt gear inte är det bästa, men jag kan lova er att om ni invitar mig så kommer det inte att slackas, jag bryr mig alltid om progress och gör alltid allt jag kan för att guilden ska komma längre! Jag läser alltid på taktiker, jag skaffar consumables och hjälper gärna guildmates om det behövs! Om ni nu (vilket jag såg att ni hade) Har fullt på warriors, så ska ni veta att jag gärna är med och fyller ut, om det nu mot all förmodan skulle saknas en liten dps warrior till en raid! Wink

Hoppas det var en tillräckligt spännande apply! Syns ingame! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Quistiz




Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 08-05-07

Warrior - Fury Empty
InläggRubrik: Sv: Warrior - Fury   Warrior - Fury Icon_minitimemån jun 02, 2008 6:37 pm

grymt fin apply! men vi har fullt på fury warriors atm. lycka till med guild sökandet
Till överst på sidan Gå ner
 
Warrior - Fury
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» apply warrior fury
» Tank Warrior
» Tank warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The Last Sanctum :: Öppet forum :: Ansökan-
Hoppa till: