The Last Sanctum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
The Last Sanctum

Horde Guild of Shattered hand
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 ansökan 2 chars

Gå ner 
FörfattareMeddelande
cow och
Gäst




ansökan 2 chars Empty
InläggRubrik: ansökan 2 chars   ansökan 2 chars Icon_minitimeons maj 28, 2008 4:55 pm

Namn:Johan och Daniel
Ålder: 19 i höst
Stad:Västerås

Karaktärs namn:cowtastic och alvberg
Klass:Resto druid och holy paladin
Played Time:19 dagar på min druid o 60 nått på min rogue, alvberg har jag ingen aning om men iaf dubbla min på pally o samma som min rogue på sin hunter.
Länk till armory: htxtp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Cowtastic / htxp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Alvberg
Specc och anledning : Resto, tycker det är roligast. Holy, samma anledning
Villig att respecca? : givetvis, och självklart
Professions:cow = 375 mining o levlar enchanting. alv = 375 mining o 375 jewelcrafting
Alts (Level/Class/Professions):smygobert 375 alchemi 368 lw
Berätta något om dig själv och gör det intressant:Jadu, både jag och alvberg har hoppat av skolan och jobbar tills vi är 20 då vi kan komma in på läroverket, jobbar lite då o då så har rätt mkt tid över till att spela Smile
Tillgång till vent och mic?:självklart

Hur ofta och vilka dagar kan du spela?:mån,tis,ons,tors,sön 18-23 tidigare många dagar med.
Tidigare guilder? (Anledning varför du lämnade):vi är med i insomniax nu men vi funderar på att lämna pga att vi inte får ihop folk till raider o dom funderar på att ta sommar uppehåll.
Vad har du för raid experience, Pre tbc & Tbc: vi har alltid lirat i samma guilder pre tbc zg,mc,aq,onyxia- tbc kara,gruul,mag,ssc,tk.

Har du stadigt internet och en bra dator?:jag sitter på 10mbit fiber och alvberg på 100mbit båda har dugliga datorer.


Känner du någon i guilden?:tyvärr tror jag inte att jag känner någon men har lirat lite med några av er Smile
Något annat vi bör veta? Nej, jag tror det sumerar det hela. ajuste ta bort xet i länken kunde inte länka normalt.
Till överst på sidan Gå ner
Mixzen

Mixzen


Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-05-02

ansökan 2 chars Empty
InläggRubrik: Sv: ansökan 2 chars   ansökan 2 chars Icon_minitimeons maj 28, 2008 6:04 pm

Ser rätt hyffsad ut, skulle behöva en till resto druid. Men snacka med mig ing eller så skriver jag till dig så ska vi nog kunna fixa.


//Mìxzeñ Druid CL
Till överst på sidan Gå ner
 
ansökan 2 chars
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The Last Sanctum :: Öppet forum :: Ansökan-
Hoppa till: