The Last Sanctum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
The Last Sanctum

Horde Guild of Shattered hand
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 70 Affliction Warlock

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Cwoklol
Gäst




70 Affliction Warlock Empty
InläggRubrik: 70 Affliction Warlock   70 Affliction Warlock Icon_minitimetis maj 27, 2008 10:28 pm

Namn:Cwoklol
Ålder:16
Stad:Linköping

Karaktärs namn:Cwoklol
Klass:Warlock
Played Time: 37 days
Länk till armory:
Specc och anledning : (43/0/18) Affliction PvE. Tycker det är mycket bättre en Destro.
Villig att respecca? : Ja det är klart Smile
Professions: 375 Enchanting 375 Tailoring 375 Fishing 375 Cooking
Alts (Level/Class/Professions):Inga allts på denna server för jag har precis migrerat. Men Czovan @ Suntrider.
Berätta något om dig själv och gör det intressant:Hej. Jag är 16 år gammal går i 9an. Sista året. Fett skönt, ska plugga el efter sommaren. På fritiden när jag inte lirar wow skejtar jag eller spelar fotboll. Som nämt ovan bor jag i Linköping.
Tillgång till vent och mic?: Japp tillgång till båda och dem fungerar mycket bra (nytt steelseries headset).

Hur ofta och vilka dagar kan du spela?:Alla veckodagar 19-23 Ibland även helgerna.
Tidigare guilder? (Anledning varför du lämnade):Var med i A Deo Victoria , guild leadern leavade och tog hela guild banken med sig så nu finns det inget kvar av guildet.
Vad har du för raid experience, Pre tbc & Tbc: Pre tbc har jag raidat nästan allt med min rogue. Var aldrig inne i Naxx dock. Nu i 70 har jag clearad Kara, Gruul, Maggy 5/6 SSC 3/4 Tk.

Har du stadigt internet och en bra dator?:Sitter på 24mbit telia. Men alla vet ju hur telia kan vara ibland men har aldrig haft några större problem. Datorn har dual core 2.4ghz med 4gig minne. Nvida Gefore 8800 GTX


Känner du någon i guilden?:Känner ingen i guildet men det verkar vara en skysst guild.
Något annat vi bör veta?: Att jag alltid är förbered med Pots, food ,enchants och annat Very Happy

Cwoklol
Till överst på sidan Gå ner
seecad

seecad


Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-05-02

70 Affliction Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Affliction Warlock   70 Affliction Warlock Icon_minitimetis maj 27, 2008 10:39 pm

"Hur ofta och vilka dagar kan du spela?:Alla veckodagar 19-23 Ibland även helgerna."

Raid tider: 18.00-23
Till överst på sidan Gå ner
Cwoklol
Gäst




70 Affliction Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Affliction Warlock   70 Affliction Warlock Icon_minitimetis maj 27, 2008 10:42 pm

oj skrev fel. Jag kan raida från 18-23
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 Affliction Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Affliction Warlock   70 Affliction Warlock Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 Affliction Warlock
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» warlock -----------------
» warlock apply.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The Last Sanctum :: Öppet forum :: Ansökan-
Hoppa till: