The Last Sanctum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
The Last Sanctum

Horde Guild of Shattered hand
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Wallez (druid)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
wallez




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-05-03

Wallez (druid) Empty
InläggRubrik: Wallez (druid)   Wallez (druid) Icon_minitimetis maj 27, 2008 8:10 pm

Namn:Christoffer
Ålder:19
Stad:sundsvall

Karaktärs namn:Wallez
Klass:druid
Played Time:76 dagar
Länk till armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Wallez
Specc och anledning : är feral atm men kan lika gärna joina guilden som resto om jag behöver feral (0,50,11) resto (0,0,61)
Villig att respecca? : Ja skriver denna apply både som resto och feral kan joina som vilket som! har likvärdig gear till båda speccsen.
Professions:Herbalism alchemy(elixir master)
Alts (Level/Class/Professions):---
Berätta något om dig själv och gör det intressant: ja jag tar just nu studenten så om 3 veckor är jag arbetslös och kommer behöva nått annant att fylla mina sommar dagar med annars så spelar jag ganska mycket WoW då kör väll wc3 också om nån frågar,
Tillgång till vent och mic?:Ja alltid

Hur ofta och vilka dagar kan du spela?:alla dagar i veckan fredag och lördag kan gå åt på grund av utelivet. ^^
Tidigare guilder? (Anledning varför du lämnade):var med i the last sanctum men joinade ad extremum en vecka innan dom disbannade och eftersom jag har mina irl polare i the last sanctum så joinar gärna där igen.
Vad har du för raid experience, Pre tbc & Tbc har klerat allt till lady vasjh och kael i ssc och tk men gjort bra försök på båda vare inne i MH och clerat allt där under.

Har du stadigt internet och en bra dator?:
Ja min dator är bra och har inge problem med internet om nått händer är det något specielt fel.


Känner du någon i guilden?:
ja Okzi och Chetony
Något annat vi bör veta?Nej inget speicelt bara att jag är en duktig snabb lärd spelare som gör sitt bästa jämt. kontakta mig ingame vid behov

/wallez
Till överst på sidan Gå ner
Chetony
Gäst




Wallez (druid) Empty
InläggRubrik: Sv: Wallez (druid)   Wallez (druid) Icon_minitimetis maj 27, 2008 9:29 pm

En riktigt nice Feral/Resto druid. skadar aldrig att ha en aktiv, duktig spelar till!

/Chetony
Till överst på sidan Gå ner
Quistiz




Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 08-05-07

Wallez (druid) Empty
InläggRubrik: Sv: Wallez (druid)   Wallez (druid) Icon_minitimetis maj 27, 2008 9:51 pm

Fullt på feral druider, kanske kan ha nytta av en till resto druid. Men vill veta varför du var så inaktiv så vi var tvugna att kicka dej när du var med i guilden tidigare och varför det inte skulle bli så igen.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Wallez (druid) Empty
InläggRubrik: Sv: Wallez (druid)   Wallez (druid) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Wallez (druid)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» resto druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The Last Sanctum :: Öppet forum :: Ansökan-
Hoppa till: